SZKOLENIE 18 PAŹDZIERNIKA 2019 - ZMIANY W OBROCIE PALIWAMI OPAŁOWYMI . SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY I ZAPISZ SIĘ - KLIKNIJ.

Kompleksowy serwis zbiorników paliwowych, skontaktuj się z nami:

T: +48 691 488 036

M: serwis@petromex.pl


W zakres serwisu zbiorników paliwowych wchodzi:

• Okresowe przeglądy zbiorników naziemnych: sprawdzenie stanu węża, pistoletu wydawczego, pompy, licznika, łopatek, filtra w pompie oraz kontrola przestrzeni między płaszczowej wraz z poprawnością działania czujnika.
• Serwis zbiorników podziemnych
• Naprawa usterek
• Sprzedaż części zamiennych
• Legalizacja zbiorników i dystrybutorów
• Kalibracja licznika
• Wymiana filtrów
• Szkolenia z zakresu użytkowania zbiorników
• Szkolenia z zakresu rozliczania stanów magazynowych paliw
• Zgłoszenia zbiorników powyżej 2500 l do Urzędu Dozoru Technicznego
• Doradztwo w zakresie bezpiecznego użytkowania zbiornika i magazynowania paliw

Serwis i przegląd zbiorników paliwowych - korzyści

Regularne przeglądy pozwalają na bezpieczne użytkowanie zbiornika oraz zapewnienie jakości magazynowanego produktu. Serwisowanie zbiornika zależne jest od jego codziennej eksploatacji. Przy standardowej eksploatacji w odpowiednich warunkach zaleca się:

1. Czyszczenie zbiorników – zaleca się czyszczenie zbiornika przynajmniej raz na dwa lata.
2. Sprawdzanie czystości filtra raz w miesiącu.
3. Serwis układu dystrybucyjnego powinien odbywać się po przelaniu 40 tys. litrów paliwa.
4. Kalibracja licznika powinna odbywać się co 50 000 litów – pozwala to na rzetelne prowadzenie gospodarki paliwowej / pewność, że licznik nie oszukuje przy wydaniach i dane są zgodne z dokumentami księgowymi.

Pytania dotyczące serwisu zbiorników paliwowych


1. Jak sprawdzić czy filtr zbiornika paliwa jest już do wymiany?

W przypadku kiedy wydajność dystrybutora znacznie spada może oznaczać to, że filtr jest zanieczyszczony i powinien zostać wymieniony.

2. Przyczyny nietypowej pracy pompy zbiornika paliwa (np. pompa zaczyna głośniej pracować)

Ciężko jest jednoznacznie podać powód złej pacy pompy. Przyczyn może być wiele np.

• Uszkodzony silnik
• Uszkodzone łopatki lub zawór
• Wynik nieszczelności w układzie ssącym, który pobiera powietrze lub nieszczelność na złączach.
• Zagięcie węża ssącego powoduje zmniejszenie średnicy węża, a tym samym przepływ paliwa przez co pompa paliwa zaczyna głośniej pracować.

3. Jak sprawdzić czy licznik dobrze wydaje?

Sprawdzenie wydawania paliwa (lub AdBlue) możliwe jest tylko przy użyciu kolby pomiarowej. Wiaderka menzurki itp. nie są urządzeniem pomiarowym i nie można się nimi sugerować ani kalibrować licznika.

4. Co mogło się stać, że dystrybutor zaczął woniej wydawać paliwo?

W przypadku gdy spadła wydajność dystrybutora należy upewnić się czy nie jest:

• Zapchany filtr
• Zagięty wąż ssący;
• Awaria pistoletu paliwa
• Uszkodzona pompa paliwa
• Przyblokowany zawór zwrotny
• Zatkany kosz na zaworze zwrotnym

5. Dystrybutor przestał wydawać paliwo, a pompa działa – co się mogło stać?

• Brak paliwa w zbiorniku
• Zapowietrzona instalacja
• Brak zamontowanego odpowietrznika pompy
• Awaria pompy (uszkodzone łopatki lub zawór ciśnieniowy)

W przypadku problemu z eksploatacją zbiorników sugerujemy skonsultować się z serwisantem, który osobiście sprawdzi przyczynę i w razie potrzeby wymieni na miejscu odpowiednie podzespoły.

Serwis: zapytaj o ofertę:


Zadzwoń:
691 488 036
Napisz:
serwis@petromex.pl
Zadzwoń
77 4536 403